söndag, januari 28

Ticket to ride

Sahara Hotnights, Darin, Martin Stenmarck, Marit Bergman, Lisa Miskovsky, Mando Diao, Fibes, Oh Fibes! tillsammans med Linda Sundblad och Snook tillsammas med Veronica Maggio uppträder alla live på galan. Var med på plats när 2006 års bästa artister, musiker och kreatörer inom musikbranschen premieras med varsin Grammis.

Nu vill inte jag verka otacksam över min biljett på något sätt, men jag önskar att Kent hade varit med. Och Nina Persson. Nåja, Marit ska bli kul att se, hon är ju snyggast klädd och allt.

Jag ska vinka snyggt till alla tv-kameror!

6 kommentarer:

malla sa...

Marit är alltid bäst! :) Fast Mando Diao & Fibes, oh Fibes fungerar bra med. Dock lite mer tveksam över de andra, men, men oftast är all musik bra live! Trevligt med en man som bjuder dig på sånt! :)

Linda K sa...

malla: ja det blir nog hejdundrande, live är kul :D

Anonym sa...

om du skulle få förhinder kan jag tänka mig att överta din biljett
:-). Bara lite avis! kommer att bli en toppenkväll, kent är ju säkert där även om de inte spelar.../Jenny

Linda K sa...

jenny: ok jag har dig som första reserv :) tror du? cool!

Anonym sa...

Kan du inte färga håret rosa
( finns att spreja på)
så vi ser när du vinkar....
Det var väl en bra ide

ewac

Linda K sa...

ewac: HA HA HA!!! låt oss inte gå till brutal överdrigt :D