måndag, januari 29

Nytänk

Ny vecka, ny månad (snart), nytt liv. Hur låter det? Önskar mig en ny årstid också. En vår. Och så har jag en till, en "sista önskan". Om du ser mig i en butik det närmaste halvåret, för då vänligt med bestämt ut mig. Är jag motsträvig går det bra att bruka milt våld. Skulle jag mot viss förmodan ändå inte vilja avlägsna mig går det bra att bruka okvädesord och kasta trubbiga föremål mot mig. Om jag efter detta fortfarande är kvar i butiken är det nog kört. Ring efter männen i vita rockar.

11 kommentarer:

Minna sa...

Ett halvår?
Sparar du till nåt eller?

Linda K sa...

minna: nä jag bara panikar rent allmänt...

Minna sa...

Så du ska inte handla nåt förrns efter midsommar?


Hahhahaha!

eller... GO LINDA! YOU CAN DO IT!

Linda K sa...

minna: man ska inte ta mig så allvarligt :D

Elin sa...

mooooaa, har du också suttit och räknat ihop månadens räkningar? jag fick sån ångest att jag inte kunde sova :(

(beror delvis på att jag bara fick hälften så mkt av föräldraförsäkringen denna månad, men endå, ångest ångest ångest)

Linda K sa...

elin: nåt sånt ja ;) nu blir det till att sitta på plånboken...

Polly sa...

HA HA HA HA HA HA!! *vrider mig av skrattkramper*

Lycka till!! *frustar*

Anna sa...

Nej, nej, du ska inte förneka dig ett av livets största nöjen ;-) Jag bara längtar tills min bebis kommer ut ur tjocka magen och jag kan få shoppa mängder av härligt trendiga kläder istället för trista gravid-prylar. Ska passa på att sälja min brudklänning (http://www.blocket.se/vi/10715264.htm?ca=9_s) nu i väntan på Bebben så att jag har lite shoppingpengar redo sen. Även om jag gråter lite över att skiljas från den... Ifall du har någon vän i min storlek så får du gärna tipsa om min klänning.

Linda K sa...

polly: min kära shoppingkumpan, jag tackar dig för ditt fulla stöd :D

ann: heeej! ja visst är man rätt trött på sin mage mot slutet (men inte den som finns där inne!) nu kommer jag inte på nån i giftastagen, men jag ska ha dej i åtanke :)

Anna sa...

Hej igen. Nej, bebisen är jag inte det minsta trött på - längtar bara massor efter att den ska komma ut. Ska bli så underbart att få se vad det är för en liten rackare som busat där inne de senaste månaderna. I mitten av mars är det dax. Har ägnat de senaste månaderna åt att shoppa baby-prylar så snart är det min tur att få lite snygg-shopping till mig :-)

Anonym sa...

patetiska inlägg som vanligt på denna sida!