torsdag, januari 18

Påse 3

Eller mjae, paket. Med posten. Vilken tur att jag fyller år snart!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Från Vintage då eller? En liten hint om vad det är kanske??

Linda K sa...

annicab: jag vet inte, det är en fölse ju! ;)

Anonym sa...

Oj då så trevligt, har också födelsedag snart :) När är det dags för dig?

Linda K sa...

mary: 2/2 :)

Anonym sa...

ah, samma som min gudomliga systerson ju :) nu kommer jag aldrig att glömma din födelsedag!!

Anonym sa...

Men så lustigt... Min ena systerson är också född 2/2. Dessutom 2002 så hade han haft svenskt personnummer (syster med barn bor i Grekland) 02-02-02 inte så svårt att komma ihåg precis :)

Linda K sa...

hedgehog: ja må vi leva :)

annicab: ja må alla leva! :D

Anonym sa...

Någonting säger mig att det kommer komma fler paket till dig....*Saida* :)

Linda K sa...

anna/saida: åh!? tell me more tell me more! :D