måndag, januari 29

Dagens...

(gör en Minna så här på lunchen):

...roligaste: när kollegan med buller och bång snubblade in i morse. Hon var fullastad med väskor och kom i hög hastighet farandes, for förbi vår dörr och drog med sig klädhängaren som står alldeles utanför. Sen försvann hon med den ur mitt blickfång och jag hörde bara en duns när hon drog vidare in i en annan kollegas rum. Detta spelas upp för mig om och om igen och jag har börjat gapskratta högt vid flera tillfällen under dagen.

... hurtigaste: lunchträningen. Jag kommer att uppleva smärta i morgon.

... ståndaktigaste: eftersom jag inte ska närma mig en affär under resterande livstid (överdrift ja, men jag gillar det brutalt ;) skänker jag min 20%-lapp på Åhléns till kollegan. Ja, hon som brakade in i klädhängaren. Hon kan behöva den eftersom jag gapskrattar så fort jag tittar på henne.

... tråkigaste: inget än så länge. Peppar peppar...

Inga kommentarer: