lördag, januari 13

Vilket par är du?

Ok jag fortsätter läsa Glamour (parallellt med SATC). En jeansguide. Dom har jag aldrig riktigt fattat. Finns det nån som helt solklart och utan tvekan bara tokpassar in i något av alternativen? Du med rumpa och breda lår. Du utan rumpa. Du med låg midja. Du med hög midja. Du med semismala vader. Helt omöjligt.

Och om man nu mot all förmodan tycker sig stämma överens med ett alternativ får man reda på att man ska Baggy. Det är ju det som är kul med jeans, att det finns så många olika. Eller hur?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det är roligt med olika stilar, ena dagen är man stuprör och höga stövlar andra dagen är man baggy och sneakers....vem kan komma och säga att: aja baja du får minsann inte ha den eller den jeansmodellen!! Ta på det du gillar säger jag :)kram kram

Linda K sa...

elin: så säger jag också :)

Anonym sa...

Vilken häftigt ljuseffekt du fått till på din fina otufitbild idag! Blixt eller solsken?
Anna i U-a

Anonym sa...

Hrm... Outfit menar jag förstås.

Kerstin sa...

Sånna där jeansguider har aldrig funkar på mig. Jag har så konstig kropp. För mig gäller det att prova och åter prova innan jag hittar rätt...

Linda K sa...

anna: sol genom fönstret :)

kerstin: jag tror inte man har konstig kropp, det är guiderna som är konstiga!