torsdag, januari 25

Hastigt och lustigt

Har varit inne i stan på seminarium idag. Som småbarnsmamma med dagistid att passa var dag tar jag varje tillfälle i akt att springa i affärer, när sådant bjuds. Så på lunchen ruschade jag iväg från Kungliga biblioteket. Kika lite på H&M var min tanke. Hamngatan blir bra. Fast där var det inte så roligt, så jag hastade vidare till flaggskeppsbutiken. Där var det bättre. Oj vad långt bort från KB jag plötsligt kom. En snabbtitt in på Awsome Rags på tillbakavägen. Fullt med fröjder för ögat.

Men var tog den där lunchtimmen vägen? Och var är lunchen? Gjorde Kungsgatan på rekordtid, med en halvkul trekantsmacka från Pressbyrån i högsta hugg. Precis i tid tillbaka till eftermiddagspasset.

Kände mig lite som Carrie (tar varje tillfälle ;) som hellre köpte Vogue än lunch eftersom hon menade att "I felt it fed me more".

5 kommentarer:

Anonym sa...

Måsta bara få tipsa lite! Satt igår och googlade för att hitta något bra nätpris på morgonrock från Pelle Vävare. Hittade ett gammalt nätinlägg hos dig där flera tipsade om Twilfits morgonrockar. Tågade därför iväg dit idag och hittade fin, vit, lång morgonrock med sjalkrage i bra kvalitet. Och till 70%,dvs 240 pix! Lite skillnad mot 2000 kr för Pelles..

Linda K sa...

sofia: vilket kap! grattis :) själv fick jag en ljusbå i julklapp som jag är galet nöjd med!

Anonym sa...

Förstår precis vad Carrie menar. :)

Och här är väskan - "Kola"!

Linda K sa...

sandra: hon är så klok!

Underbar, din Kola! jag ber att få gratulera:)

Anonym sa...

*suckar nöjt*