söndag, januari 21

Skön söndag

Jag besökte på ROOM idag. Det är slutreafas där (50-70%) och det finns en hel del fint. Jag hittade en blivande ny dagbok med skännpärmar och en brutalsöt julkrans gjord av stora bjällror. Kusinen köpte en likadan, så där kom vi som två pinglande kossor på grönbete. Plingeling.

Synd bara att den måste vänta till nästa jul. Och dagboken får vänta till den nuvarande är all. Tenderar att hetsskriva i slutet av en bok, man vill ju börja med den nya när den finns :)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, underbart småkitchig krans! Jingle bells big time! :D

Anonym sa...

Hej! Köpte inte du en scrapbook för ett tag sedan? Vad hände egentligen med den? Jag är nyfiken på vad du använder den till!

Anonym sa...

Åh vilken kul krans! :D

Anonym sa...

Neeeeej vad fin kransen var!

Anonym sa...

Thumbs up for your True Religion flare leg jeans!!

Linda K sa...

malla: den är SÅ söt! :D

nina: japp jag hittade en jättebra, på Granit. Hittar alltid en massa inspiration i tidningar och på nätet, som jag stoppar in i scrapbooken. Får väl visa upp den på bild snart :)

anna krimskrams: jag visst! :)

bobk: thought you didn´t like them?

Anonym sa...

meh - en sån krans vill jag också ha ju!! Den var jättefin!

Anonym sa...

Linda, I don't care for the design on the rear pockets on True Religion jeans, but I like the jeans otherwise. And as you know, I like the flare leg/boot cut leg look the best.

Linda K sa...

hedgehog: kanske en tur dit till helgen? :)

bobk: I know, just teasing ;D

Anonym sa...

You shouldn't tease Americans. We've got enough problems! :)

Linda K sa...

bobk: don´t we all? :)

Anonym sa...

Hihi, jag köpte en motsvarande krans på Debenhams på förra efter-juls-rean. Den här julen hade den legat till sig och fick komma upp på dörren. Extrapyntad med lite murgröna.

Linda K sa...

malin: prima! :)