måndag, januari 29

Jag citerar:

Som första arrangör kan vi stolt presentera Mads "live" som talare! Från elitgymnast till internationell filmstjärna och supersnygging. Obehaglig skurk i Bond och prisad som polis i "Mordkommisionen". Vägen till stjärnstatus har varit både hårt arbete och bubblande champagne. Låt dig fascineras och inspireras av Mads när han på god svenska berättar om sin unika livsresa - från Danmark till Hollywood. Med stor ödmjukhet och brinnande kärlek till det han gör visar Mads oss att ingenting är omöjligt. Han vågar välja utmaning framför trygghet och dessutom mixar familjeliv och karriär.

Herregud, det låter ju som vi ska till månen tur och retur. Mads - en nära dödenupplevelse!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter man och är INTE ALLS avundsjuk. Jag föredrar nog mitt seminarium om momsfrågor i Göteborg. NOT!!
PS. Jag är GRÖN av avund bara så du vet....

Linda K sa...

annicab: jo det ska bli superkul, inte BARA med Mads, det är ju en massa andra najsa personer där under dagen också. tyckte bara att beskrivningen av honom går närmast åt det religiösa :D

Anonym sa...

ÄR det inte en regligion?? (förvirrad nu). Visst är det "madsism"... eller?

Linda K sa...

annicab: HA HA HA! ja det kanske det är ;)

Anonym sa...

Hur ska du förstå vad han säger? Eller, det är kanske inte DÄRFÖR du är där... ;-)

Linda K sa...

anja: han ska ju prata "god svenska" :D Men ärligt talat hade jag nog föredragit danska, skit samma att man inte förstår allt ;)

Anonym sa...

Åh!!! Lyckliga du.So what om du inte förstår allt...En riktig goding,det är han i alla fall!!.

Linda K sa...

anci: det är han! :)