fredag, januari 26

Behöver!

Tänka tänka tänka... outfit till tisdagskvällen. Ska man inte vara lite sådär rockig på en Grammisgala? Fast på ett väldigt snyggt sätt. Det slår mig att jag ju behöver ett par svarta glansiga tighta byxor. Varför har jag inte insett det förrän nu? Var hittar jag såna? Borde inte vara omöjligt att reafynda. Tycker mig nästan ha sett nåt sånt i min vilda framfart. Fast då visste jag ju inte att jag behövde dom. Damn!

Undrar om jag kan locka med mig hela familjen till Åhlens City i morgon...lönehelg... HA HA HA!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du brukar ju vara rockigt snygg i Blondie-topen emellanåt så det blir väl inga problem för dig att sätta ihop något stilsäkert!

Camillas lockar sa...

Ånej, det är lönehelg. Har förträngt det. Jag måste in imorgon till city och leta rätt på nåt gala-aktigt också. Ska på en gala för våra kunder på jobbet på söndag... Lycka till med ditt letande!

Linda K sa...

maria: tack söta, nu får jag lite självförtroende :)

Linda K sa...

camillas lockar: och lycka till med ditt! kanske stöter vi på varann i vimlet :D

Anonym sa...

glansiga byxor...hmmm...Filippa k har ett par, H&M oxå...och Cheap Monday. good luck! du kommer att se fantastisk ut som vanligt!

Anonym sa...

what about guldbrallor , hade du inte sådana....?

Elin sa...

Jag provade ett par tajta svarta byxor som var lite blanka på MQ häromdagen (Solna Centrum, kolla i reahögen) just nu har jag lite hjärnsläpp och kommer inte ihåg märket.

Linda K sa...

elin: tack för tips! :D

Cecilia sa...

Jag är övertygad att du kommer vara dösnyggt och perfektpassande klädd! Köpte ett par mycket snygga glansiga svarta byxor, de var dock lite för små (vilket jag arbetar på) men vill ju ha dem nu!

Anonym sa...

Lycka till med att få familjen till city,
ewac

Anonym sa...

Lindeberg i Barkaby har haft ett par med blå sömmar . Tänk med blå Vagabond stövletter......
ewac

Doris och Rita sa...

Vore inte den svarta bustiern du har vara snyggt rockig till svarta tighta byxor? (attans vilken koll jag har på din garderob!)

Vill du ha riktigt glansigt har jag ett par svarta lackbyxor som är riktigt tighta på mig :D

Linda K sa...

cecilia: tack vad gullig du är! jobba på, snart går dom på :)

ewac: åhå det låter ju cool... men jag har itne råd att investera i en helt ny outfit, bar brallor :)

asha: ja den ja, tack för tipet! HA HA HA jag kan min garderob sämre än dig ;D

oooohhh lackbrallor, låter farligt :D