onsdag, januari 17

*saknar ord*

Se detta framför er: ett möte som varar hela dagen. Ett möte om blanketter. Jag upprepar: blanketter. Ett heldagsmöte om blanketter. Som jag ska medverka i.

Tur att det är partaj ikväll, annars hade jag kanske gått under i pur falnande livslåga.

PS. Jag vill ha en egen blankett. Den ska heta Linda K och den kan man fylla i om man vill mig något. Vad som helst. Önska en trevlig dag. Be om ett lån. Anhålla om ett boktips.

UPDATE: Jag behövde bara vara med på förmiddagen! Var nog ändå inte så behjälplig. Blir bara irriterad på all seg byråkrati och att det inte finns några klara riktlinjer för nåt utan alla får göra fritt som dom vill och därför finns det en miljon olika mallar som ingen är ansvarig för men dom ska finnas där med omöjliga benämningar bara för att. Dessutom är jag hungrig!

9 kommentarer:

Anonym sa...

.......................................
nej, jag vet heller inte vad jag ska säga..... jag beklagar, kanske? blanketter???*förbryllad, förvånad, förskräckt!

Anonym sa...

*fyller i blankett Linda K*
Vet du hur det blir om man svarar på blogg-undersökningen på flera olika bloggar? Det är ju samma frågor förutom de personliga.
Det kommer ju att bli en jättekonstig statistik när jag har svarat i 5 olika bloggar...
Eller de kanske inte slår ihop svaren från alla bloggar utan kör separata bara.

Linda K sa...

anna: tack för dina värmande ord!

fru hjelm: smart fråga! har ingen aning faktiskt. Ska framföra din undran och återkommer med nåt intelligent svar :)

Kerstin sa...

Gud, vad skoj. Du ska alltså också på kalaset? I sånna fall ska jag bjussa på en kram då vi ses :)

Linda K sa...

kerstin: då kramas jag tillbax! :D

Fru Choklad sa...

Oh blanketter! Jag beklagar! Du får stärka dig med en latte eller två så att inte hjärnan imploderar! :)

Linda K sa...

bling bling girl: jag slapp ifrån efter lunch! :D

Anonym sa...

hahaha - blanketter??? låter eh.. kul?

Linda K sa...

hedgehog: man kan stoppa upp dom på olika ställen :P