fredag, januari 19

Hissa eller dissa?

Jag kan inte riktigt komma fram till hur det är med Tommy Hillfiger. Är det totalt ute eller lite pretto-cool sådär? Verkar ha sina ups & downs. Butiker öppnar och slår igen. Känns lite som någonstans mitt emellan Gant och A&F. Eller? Jag struntar fullkomligt i coolhetsfaktorn, undrar bara lite spontant. Har en bikini och en tenniströja i TH som känns helt ok (fast mest på sommaren). Och min cowgirlskjorta med drakar på (dagens outfit), den bara ääääälskar jag!

Och kolla, den var på g redan i höstas. Slug kvinna väntar in rean.

Ups, nu fick jag ett skamligt förslag av maken på messenger. Måste jobba bort fnisset.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kör på det du gillar!

Linda K sa...

åsa.s: that´s what I do :)

Anonym sa...

men jiisös va snygg du var i dag då =)

Linda K sa...

sofia: men herregud, tack! :D

Anonym sa...

I NY är det bara gangsta-wannabe gossar som bär TH. I förorterna även vita gangsta-wannabes. Men ingen annan. Fast jag gav mannen en plånbok från TH som jag tyckte var snygg. Den gav han vidare till sonen att leka med...

Linda K sa...

hanna: då känner jag mig lite gangsta nu :)

Anonym sa...

Vem vet, gangsta kanske är it för 2007??

Linda K sa...

hanna: ... och i såfall startar jag en trend! :D