tisdag, januari 16

Och på tredje plats...

Jag tar en egotripp.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonkul! Grattis! Och din blogg ÄR rolig att kolla in på, ofta något nytt och roligt inlägg!

Anonym sa...

hurra!!!

Linda K sa...

anneca: tack vad kul att hröa :D

hedgehog: HURRA för dej! :D

Anonym sa...

Klart du ligger på topp :D

Anonym sa...

Obegripligt!

Anonym sa...

Såklart! säger Polly

Anonym sa...

Grattis! Och vad gulligt det är med knästrumpor förresten.

Linda K sa...

maria: tack söta :)

polly: tack rara :D

Laila och Johan sa...

Ni är toppen bra, du och Sara!! Hurra, Hurra!

Anonym sa...

Grattis! På min lista ligger du etta!
/Anna, U-a

Minna sa...

Kanon! Men så är du bra också!!!!

Fru Choklad sa...

Grattis ! Btw har du väldigt söt outfit idag!

Linda K sa...

alla: tack tack och rodnar lite fint sådär :*)

Anonym sa...

Grattis -och självklart finns du ju på min list :)

Gagga sa...

Du borde ligga 1:a!
Själv hann jag se min blogg på 35:te plats o vips var den borta :)

Linda K sa...

mocca: och du på min :)

gagga: raraste! det borde du med :)