söndag, januari 7

Till slut...

Och jag ska föreställa en listig människa. Får ju mindervärdeskomplex av alla som dejtat kändisar och ätit frukost med kungen och åkt HD på Jamajca. Här kommer nu min menlösa lilla lista med obetydliga vardagshändelser. Fyra fel och ett rätt blev det. Man vinner inte ett skit om man gissar rätt.

  1. Jag har ätit 22 bullar under helgen. Är det ens möjligt?
  2. Jag har 4,50 på mitt konto just nu. SÅ illa är det inte ;)
  3. UPDATE II: Jamen den här såklart. Jag har en make som irrar runt med bil i USA och leker Thelma & Louise efter att ha missat anslutningsflyget.
  4. Jag har inte ringt ett enda privatsamtal med min jobbmobil under ledigheten. Jag är väl inte kriminell! Jag ÄR kriminell.
  5. Jag har jättestor lust att börja jobba i morgon. Jo tjena.

UPDATE: kom just på en grej som skulle kunnat platsa på en ganska cool lista som är sann. Stakka Bo skrev 666 på min arm en gång när han var discjockey i Uppsala.

17 kommentarer:

Polly sa...

Bullarna, bejbi, bullarna!
hälsn
Einstein

Anonym sa...

Wow Stakka Bo , det var inte igår

Anonym sa...

Trean är rätt..

Anonym sa...

hm, 5 låter rätt ironisk sådär.. Men jag skulle gissa på 4. Apropå bullar, du kan inte maila, posta, alternativt slänga hit en av styvmors bullar? Ser sjuukt goda ut (:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag har svårt att tro att du åt upp alla bullarna själv! (Hänvisar till bilden som du visade igår.)

Anonym sa...

Jag tror på 4:an. Inte skulle väl NÅGON ringa privatsamtal på jobmobilen, mohahaha :D

Anonym sa...

bullarna - inte kan någon äta så många??? :)

Anonym sa...

Nejmen vänta nu... Här är det väl tvärtom liksom? Jag tror att nr 3 är rätt och de andra är fel

Laila och Johan sa...

Tror också på bullarna!

Anonym sa...

Tror på 4:an! 22 bullar t.o.m för mycket för mig. Det är för långt till den 25:e för 4.50. Din make verkar alldeles för strukturerad. Ingen har lust att jobba imorgon.

Anonym sa...

Jag tror att trean är sann, den och enbart den :)

Anonym sa...

Längtar efter jobbet måste väl vara fel-22 bullar är väl OK på en hel helg. Förresten så känner jag Stakka Bo`s farsa.

Anonym sa...

Så klart 3:an är sann! Eller hur?! ;)

Laila och Johan sa...

Sorry, total förvirrad (som vanligt), läste fel, trodde att en skulle vara falskt..

Linda K sa...

loppanlej: ha ha du är ursäktad ;)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Ahaaa, det var fyra fel! Jag trodde resten var sanna :-o :-D

Linda K sa...

linda: jag var visst otydlig :P