söndag, januari 7

Samma bullar

Ni känner ju mig. Jag är inte tjejen/kvinnan/unga tanten som slänger ut recept till höger och vänster i bloggen. Inte för att jag har nåt emot recept på bloggar, men det är ju så trååååååkigt att skriva ner dom. Detsutom har jag noll fokus när det gäller kavlar och bakpulver och sånt där. Men styvmor låter hälsa att bullreceptet står på mjölförpackningen. Plus ett ägg då.

PS. När reklamen om margarin gick på tv för en massa år sen kunde jag skratta ihjäl mig när dom sa och så slår jag en klick Milda i pannan...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Zzzzz, nä. Inga recept tack. Det där var precis lagom, hehehe :D

Vera sa...

ah, såg att du läser JCO-boken som jag nyss läst ut. Rapportera gärna senare vad du tyckte om den!

Var dags glimtarn sa...

Madonna! Ett svenskt mjölkpaket må vara lätt tillgängligt i Sverige men inte här! LINDA SKRIV VÄRLDENS TRISTASTE LINDA BLOGG *flört flört flört* Lagt ett extra ägg på minnet ; )

Linda K sa...

annie: du e som ja :)

vera: såklart!

vdg: usch blä nääää... okej kanske då :P

Var dags glimtarn sa...

Ha ha ha, men du pip in hos mig och skriv den där när och om du får tid ; )

Anonym sa...

var dags glimtar: om det är den hederliga kungsörnens mjölpaket vi pratar om så finns receptet att tillgå på deras hemsida www.kungsornen.se om jag inte minns fel.

Linda K sa...

vdg och erica: se där se där! en lösning och alla blir glada :D

Coral Fang sa...

Jag vet inte om du kollat din mail än men jag skickade ett mail till dig.. Men jag kan lika gärna skriva här istället. Tack för att du svarade på min fråga, jag skulle gärna vilja ha ett kodexempel :)
Tackar på förhand! :)

Var dags glimtarn sa...

Ha ha tack! Och vad fick jag mjölk ifrån :O

Linda K sa...

trasis: jag svarade precis på ditt mail! :)

vdg: :)