torsdag, januari 4

Min religion

Det börjar bli riktigt trångt i jeanshyllan i min garderob. Eller låt mig omformulera: det går inte in ett jeansben till i min garderob. Många par bor där. Jag gjorde ett halvhjärtat försök att eventuellt avlägsna något av dom. Men det gick såklart inte. Jag kan inte undvara ett endaste jeanspar.

Dessutom tillkom det ju en bralla när sist jag knallade förbi Mrs H och mot min vilja rycktes in i butiken, tvingades på ett par True Religion och under pistolhot fördes in i en provhytt. Vad säger man när man hotas till döden om man inte testar? Let me tell ya, man håller tyst och drar på sig religionerna. Som är helt galna. Rätt låg midja, sån där "riktig" jeansfärg, utsvängda nertill, lite slitna. Värsta hippiebruden alltså. Under hot om att aldrig få träffa min familj igen tog jag med mig detta religionsplagg till kassan, rånades på mitt betalkort och visades sen ut ur butiken med en väsning i örat om att "vi vet var du bor".

Hon är tuff, den där Mrs H.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem

Det var nog många som blev robbade på MrsH
igår fanns inte en reabyxa kvar.
ewac

Anonym sa...

MrsH är evil. Pure evil ;D

Linda K sa...

ewac: ack så mycket. fyndades det nåt annat? :)

annie: evil. and damn good! ;D

Polly sa...

Shit, det där är farligt. Du är modig! Skratta faran rakt i ansiktet, LindaK!

Anonym sa...

helt rätt - man ska inte laja med religion!!!

Linda K sa...

polly: det är mitt middelnejm, danger! ;D

hedgehog: amen!

Var dags glimtarn sa...

He he he.Mrs K har inte en chans mot mrs H ; )

Linda K sa...

vdg: nepp, jag har mött min överman/kvinna :P

Anonym sa...

*ASG* den ska jag dra nästa gång jag köper ngt som jag inte borde.

Linda K sa...

mocca: kör så det ryker :)