söndag, januari 7

Men ändå, en

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fräääämling...

Polly sa...

hohohoho! :D

Glamourbibliotekaren sa...

åååå... those were the days! :) Den beste presangen jeg fikk til min 8årsdag i 1983!

Anonym sa...

jag ber dig, låt mig få veta!!

Linda K sa...

mi: så känner jag för dej...

polly: you´re the inspireeeeeejtåååån! ;D

glamourbibliotekarien: min första skiva :D

hedgehog: vem vill du vara kan du förklara det för mee--heeeeej (veilar lite där)

Linda sa...

nostalgi! en av mina första LP-skivor!

Linda K sa...

linda: samma här! :D

Anonym sa...

Ack, så unga ni är! Jag tog studenten samma år Carola slog igenom med dunder och brak.
Minns att klassens "ledande" - en grupp verbala vänsterbrudar - hade med sig en bandspelare (ja, det hette så då) på en av förfesterna utomhus innan studenten och de spelade bara Carola. Men de ville inte erkänna att de tyckte att hon var bra. Nejdå, inte alls. De skrålade dock för full hals med i Främling och Gloria och gud vet vad alla låtar hette.
Jag minns den ljuva tiden, jag minns den som igår...suck...

Linda K sa...

anonymous: SÅ ung är jag ändå inte ;) those were the days...