fredag, augusti 11

Una lista

Mest sjungna sång: Stockholm i mitt hjärta (med rördelser till)

Antal baddagar: 8 av 8 möjliga

Antal inhandlade leksaker: i sopbil, 1 grävmasnkin, 1 timmerbil, 20 småbilar

Inhandlade plagg: 2, båda från Massimo Dutti. Silkiga pjamasbyxor och ullkofta

Antal glas sangria: oräkneliga

SKådade fruktträd/buskar: citron, apelsin, äppel, oliv, dadel, vindruvor

Antal glassar: nada!

Antal godisar: nada!

Antal tiramisu: 2 *skäms*

Antal kackerlackor inomhus: 2

Inspirerande mode: noll och intet

10 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Låter som en toppensemester!

Unknown sa...

Välkommen hem. Låt nu Carl vara med och leka med alla bilarna.

Anonym sa...

Välkommen tebax, säger Polly!

Anonym sa...

välkommen hem!

Anonym sa...

Hon är tillbaka. Hoppas ni hade det strålande bäst!

Linda K sa...

helena: den var prima :)

janne: tack! mmm vi kan väl dela...

polly: man tackar :)

mum: tack rara, ringer! :)

kattis: det hade vi! tack :D

Anonym sa...

Välkommen hem!!!!!!

Jag ska också göra en sån lista när jag åker.
antal giros - eh, femtio
antal vattenflaskor - femhundra
antal ouzo - noll

=) gud vad jag längtar till Grekland!!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Välkommen hem! Låter som det var mer inspirerande för din trädgård ;-)

Linda K sa...

hedgehog: listor är kung! lyllos dej som har det gottiga kvar :D

linda: he he, ja. maken ville ta med en palm hem, en liten en :P

Anonym sa...

Låter som ni har haft det härligt!

Välkommen hem!

Å så gott med tiramisu, klart man måste få unna sig.

Jag har också varit duktig. Syndat med glass - fika på Fjällgatan med fd kollega - en dag men annars så....