onsdag, augusti 16

Kan han så kan jag


Tänkte vara ute i tid. Rizzo. Ingen rea. Jag är stolt.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är intressant - vi har samma fenomen. Om den ena shoppar skulle det kunna betyda att den andra borde spara. Men det känns oftare precis som du skriver i rubriken. Livsfarligt för ekonomin.

Anonym sa...

Snygga och jag fick ett par grå stövletter.
ewac

Linda K sa...

mel e: mmm, förhoppningsvis har man ändå lite koll på pengaläget :)

ewac: lyllos oss! :)

Cecilia sa...

Mycket snygga, är också sugen på något liknande. Och du gör rätt att handla nu, ångrar mig alltid när de jag vill ha är slut.

Linda K sa...

cecilia: tänkte precis så!

Polly sa...

Bra jobbat! Mycket snygga!

Anonym sa...

Oh, me like. Jättesnygga!

Men en 37" LCD...hrm.....det blir nog en sisådär fem-sex par stövlar till va? Bara för dig att kavla upp ärmarna, spotta i nävarna och dra igång!

:)

Linda K sa...

polly: lite lika dom du köpte fast längre :)

jezz: räcker inte! får ta till hårdshopping för att nå upp till dom höjderna :P

Anonym sa...

Linda, now you are NOT playing fair. No man can resist a woman in tall black boots! BobK/

Linda K sa...

bobk: ;)

Polly sa...

Förresten, vem var först med inköpen, du eller maken - med tanke på din rubrik... ;)

Det måste ju varit så att han köpte först, och SEN köpte du stövlar. Eller? *fnissar*

Linda K sa...

polly: nä det var jag, i måndags. Har bara inte hunnit redovisa förrän nu :P Men med tanke på prisskillnaden tv - stövel kändes det befogat att skriva så. Eller nåt. Vad vet jag :D

Linda sa...

Åh vad fina! Jag vill också ha...

Linda K sa...

linda: du fick finfina stövletter :)

Anonym sa...

Åhhh så sexigt vill smeka....

Dallepalle