lördag, augusti 12

Städtanten här

Idag blev det något av en städdag. Maken åkte till Ikea och köpte nya hyllor till garaget, och sen blev det röj och städning där. Dessutom gick jag lös på det vi har i köksväg uppe på vinden. Förundras av vad man packar ner och inbillar sig att man någonsin ska använda igen. På fullt allvar ville maken behålla en uråldrig spritflaska (tom) bara för att den är uråldrig. Så den packades ner igen. (Slänger den närsta gång jag kör en raid) Släpade ner fem kartonger och åtminstone två följde inte med tillbaka. Schyst slängt, eller hur?

Har även klippt sonen, med lock och pock. Han var världens sötaste innan, och nu är han dubbelt så söt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, jag som var bergbomb på att jag såg dig i Barkaby... men där hade jag allt fel.

Tack för stövelkomplimangen. Vet du att det var en alkis som sa att de var det fulaste han hade sett. "Som att jag vill ha moderåd från dig" väste jag tillbaka. Han hade snor på hakan.

Linda K sa...

kattis: HA HA HA! skarattar MED dej :D Näpp, funderarpå en sväng i morrn kanske...nåt att fynda?

Anonym sa...

Vi körde bara Plantagen, Toys r' Us och Rusta... inte outlet denna gången. Så inte överdrivet mycket spännande att rekommendera är jag rädd.

Anonym sa...

Sluta! Det där är ren och skär ondska att ge alla oss andra dåligt samvete för att vi inte har (och kommer inte att göra idag heller) röjt källarförråd/vindar/klädkammare mm ;)

Anonym sa...

Din Outfit med rutiga H&M-shortsen är så grymt snygg!

Linda K sa...

kattis: been there done that. Acne var trevligt :)

hotspot: MOHAHAHAHAHHA!! jag är så elak *sagt på finlandssvenska, vilket jag tycker förhöjer elakheten ytterligare* ;)

u know u love me: tack, vad gullig du är :)

rosa fluff sa...

Jag älskar att slänga och röja! Är det inte väldigt tillfredställande?

Linda K sa...

rosa fluff: just! till och med tvättmaskinen är tillfredställande :D