måndag, augusti 14

Kort och gott!

34 kommentarer:

Polly sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Mycket snyggt. Ditt ansikte kommer fram på ett helt annat sätt. Nice ;)

Anonym sa...

Snyggt! Men jag hade nästan velat se ännu kortare - tror det skulle klä dig minst lika bra! Nöjd ska du i alla fall vara!

Anonym sa...

Fiiint!!! Känns det bra?

Lindas trädgårdsblogg sa...

Sååå snyggt! Oj vad komplimanger du kommer att få på jobbet i morrn!!

Anonym sa...

Fint som snus!! En frisyr som du kan variera i oändlighet. Bra val!!

Anonym sa...

Riktigt snyggt! Får dig likna kirsten dunst lite faktiskt :)

Anonym sa...

Åh WOW! Vilken pingla! Det är skitsnyggt!

Celi sa...

Supersnyggt! Vad modig du är!

Anonym sa...

Snyggt, snyggt, snyggt!
Ja, jäklar va snyggt!
Gaah, varför håller jag på och sparar egentligen?

Unknown sa...

skitsnyggt!

*ögonen poppar ut som i en tom & Jerry film"

Anonym sa...

värsta bruden ju! skitafint blev det!

Anonym sa...

Men va heter din frisör namn och nummer tack
skit snyggt
ewac

Linda K sa...

alla: tack rara människor! mycket nöjd själv, känner mig själv mycket väl och jag är en underbar människa...och allt sånt :P

Anonym sa...

KANON-SUPERSNYGGT!!! Nu ska jag våga klippa mig i page baske mig :-)

Anonym sa...

JÄTTEFINT! Ser ut att passa dig kanonbra! Sträck på dig du vackra kvinna och segla in på jobbet imorgon så som du äger! Måste skriva också att din blogg är jättekul att läsa! Keep on going!

Anonym sa...

Åh, vad snyggt! Ditt ansikte kommer verkligen fram.

Linda K sa...

jessica: underbart är kort! :)

anneca: tack! :)

anci: tack och bock :)

Glamourbibliotekaren sa...

Veldig fint! :)

Cecilia sa...

Mycket fint!

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: tack söta :)

cecilia: du blev ju jättefin du med! :)

Anonym sa...

Va söt du är!
Det blev verkligen supersnyggt :)

Linda K sa...

mocca: tack! :)

Anonym sa...

mycket lyckat! :)

Linda K sa...

anna: tacker tacker :)

Anonym sa...

Supersnyggt! Alldeles lagom kort tycker jag! Hade du klippt det kortare så hade du inte kunnat variera det så mkt. Nu känns det som en väldigt lättskött frisyr.

Anonym sa...

Aaah... skitsnyggt!

Linda K sa...

linda s: tack! precis, det funkar me dlite spännen och diadem om man så önskar :)

mi: man tackar :)

Anonym sa...

Det var jag som hänvisade till Camilla Thulin och kort hår över 30... Hon hade fel, jag hade också fel... Jättefin frisyr! Du ser såå bra ut i den. :-)

Linda K sa...

anonymous: tack söta :)

Anonym sa...

Hoppsan! Verkar finnas en Mi till som kommenterar här!

I alla fall: supersnygg frisyr på dig!!

Linda K sa...

mi: är mi vanligt? tack! :)

Anonym sa...

Jag trodde inte att det var såå vanligt, nej!

Anonym sa...

Hej Linda!
Är tillbaka från bröllopsresa - fantastiskt! Och vad ser jag när jag kollar in bloggen? En kortklippt och ursöt Linda!

kramar
Sanna