torsdag, augusti 24

[inglishmänn]

Om man inte är svensk medborgare och ska besöka min arbetsplats måste man fylla i en del personuppgifter som ska godkännas av säkerhetsavdelningen bla bla bla. Skostorlek, favoritdesigner, bok just nu ... närå, bara vanliga tråkuppgifter. Då och då vill utländska databasleverantörer visitera biblioteket och berätta om nyheter och sånt.

Nu sitter jag och fyller i en blankett med sådana uppgifter för två engelska herrar som kommer hit om ett par veckor. Alltså, jag kan inte låta bli att tycka att det är lite sexigt med engelska namn. Ashford, Kent, London, Gavin... Pratade dessutom med en av dom i telefon, guuu vad brittisk han lät. *Suck* (ljudet man gör, inte "sug")

2 kommentarer:

Anonym sa...

riktig engelska är ju så vackert, jag är så glad att min älskling är halvbritt =)

Linda K sa...

hedgehog: åhååå, då kan du bara be honom snacka loss lite emellanåt? Vardagslyx! :)