måndag, september 10

Note to self

Köp nässpray! Det är den tiden nu. Och när jag ändå är där kan jag lika gärna ta några Plackers till maken. Mitt ACO-mascara börjar sina, i med ett sånt i korgen. Vitaminer? Klart jag ska ha vitaminer i september! Äh, en nässpray till. Och en till sonen, han har så många kråkor nu för tiden. Tandtråd har jag... vad är det här för en liten burk då? Vi tar den med. Nån pratade om mandelolja... kanske det... Synd att dom inte har kvar den där smörjan jag fick i en provburk, annars skulle jag tagit en liter av den. En nagelfin för skojs skull då.

Apoteket är precis som Ikea!

12 kommentarer:

Minna sa...

ja. på en tur till Apoteket hittar man alltid når som kan gör en lite bättre/smartare/snyggare...

Linda K sa...

minna: sånt man inte alls visste fanns!

Anonym sa...

Kör DU inte med Placker? Dom är ju super!

Och mascaran - är den bra, ACO:s?

Hälsar hon som litar på dina råd efter Miracle Nailstipset

Lox sa...

Apoteket äger.
(Och värst vad ungdomlig jag låter då.;-))

Linda K sa...

L8: nä jag har gammal vanlig tandtråd. fast ny då. mascaran är jättebra, om man bara vill ha färg på fransarna, det blir inte alls särskilt mycket kladd.

lox: äger fett!

Sincerely Johanna sa...

Det är verkligen som ikea, det mesta jag behöver på ett och samma ställe. Vad jag skulle behöva springa runt om inte Apoteket fanns. Ska testa mascaran, får alltid ont i ögonen av den jag har svider och så efter några timmar.

Anonym sa...

Apoteket är bra! Jobbar på sjukhuset och har jag tråkigt/dötid på jobbet så blir det en tur på apoteket - alltid shoppar man nåt! Preciiiiis som ikea - så lätt att stoppa ner div saker i den lilla korgen ;)
Ha en bra måndag!

Minna sa...

Lypsyl glömde du! Köpte du lypsyl? Åh, det finns så många där vid kassan, som en godisdisk.

Anonym sa...

Haha, jag veeet. Apoteket är farligt. Är väldigt fachinerad av deras intimhylla;) På mitt apotek är den hyllan placerad precis där folk sitter och väntar på att hämta ut sina recept. Det retar mig:) Blir nog en tur dit idag, plackers måste inhandlas...

Linda K sa...

johanna: japp, som ett litet varuhus!

sophie: detsamma :D

minna. men vet du, jag vill ha lypsyl, alltså märket lypsyl. det enda som funkar för mig och det finns inte där. skit.

anna: man får aldrig nog :)

Anonym sa...

Apoteket är lovely! Känner mig helt utanför den där piffiga världen med "finmärken", hos mig kommer hudkrämer, lotioner, ansiktsvatten och det mesta andra från fina gamla ACO :). Och nu börjar de t.o.m. ha fina förpackningar.

Linda K sa...

laura: ja dom funkar helt ok :)