torsdag, september 13

Käääära vänner

Jag rensar och hittar en massa jox hemma. Bland annat en Mina vänner-bok i vuxentappning. Ni vet när man ska fylla i och svara på en massa frågor. Bläddrade i den och fick mig några höga skratt. Bland annat har en av mina bästa vänner strykit över frågan "Stjärntecken" och istället skrivit med versaler: KOM PÅ FEST! Ha ha ha, jag anar att ifyllningstillfället inte var helt nyktert :D

Nu funderar jag på att terrorisera min omgivning med boken. Det finns vuxenpoäng i den!

16 kommentarer:

Lox sa...

Jag fyller gärna i (som bloggvän då).

Vilka frågor är det?

Anonym sa...

Det där är en otroligt rolig gå-bort-present.
Den, en vinflarra och nå annat gott i en liten korg är verkligen så uppskattat!
Lagerhaus har andra varianter på boken... med lite smaskigare detaljer ;)

Sus sa...

Godmorgon din solstråle! Nu har stickade leggnings kommit in på Lindex och de heter Favorite cotton mix och de är såå underbara.

Glamourbibliotekaren sa...

ååå, jeg elsker den boka! :) Må finne fram min og fylle i på nytt, fem år etterpå!

Anonym sa...

måste fråga; klackloafers med klack - är det årets? Är på desperat jakt efter loafer med klack, lack eller ej!

Linda K sa...

lox: åh det är plenty! vi får ta det nästa fika :)

anna. ha ha, jaså, ja min ä rrätt oskyldig ;P

sus: jaså du? hm jag är ju ingen leggingsmänniska, men jag får väl ta mig en titt då :)

glamourbibliotekaren: ja jättekul att kika i :D

Linda K sa...

poppy: nä jag köpte dom förra året. finns säkert liknande på Vagabond nu också, ta en titt! :)

Sus sa...

Hej Linda,
du efterfrågade "leggings" för ett tag sedan men kanske jag missförstod. Grattis på bibliotikariens dag som firas i Argentina idag :)iallafall

linda m sa...

en underhållande bok! hadde glömt bort den...kanske skall leta upp min igen?

Linda K sa...

sus: ha ha ha, nä det var nog inte jag ;) men tack ändå! och vilket trevligt firande!

linda m: japp den funkar :)

Peter sa...

Jag måste ha ökat mina vuxenpoäng med typ 800% med mitt radhus och mina gummistövlar. I like!

Linda K sa...

peter: visst är det underbart att vara vuxen och mogen ;D

Unknown sa...

Som en analog version av Fejsbok.

Linda K sa...

jan: ja jo :)

Cecilia sa...

Sitter precis och fyller i en sådan till en kompis. Det är kul. :P

Linda K sa...

cecilia: min fastnade visst hos en kollega, får hetsa henne lite :)