torsdag, september 13

Morrn morrn

Snoret har tagit över och härskar min kropp just nu. Inget cyklande den här veckan alltså. Kanske är trampandet över för min del för i år? Det är kallt och mörkt på mornarna. Får sätta mig på inomhuscykeln istället. Och trampa till dunkadunka.

Drömde att jag hade tråkigt på en bilmässa och började dansa till I don´t feel like dancing på ett podium som snurrade och blinkade. Det var värsta discot tills jag upptäckte att all verksamhet runt omkring mig hade avstannat och att alla stod och bara stirrade på mig. Då fick jag kliva ner.

11 kommentarer:

Annie - PD sa...

Haha, vilken sjuk dröm. Vad gjorde du på en bilmässa liksom? Helt overkligt! Allt annat kändes very Linda K ;D

Anonym sa...

hahahahaha - det måste ha varit kul att se för alla som var på mässan :)

Linda K sa...

annie: ja säg det, bilmässor är inte helt min grej. kanske för att vi kollar ny bil, sånt kan sätta djupa spår i drömmen :P

hedgehog: alla stod bara tysta och stirrade. när jag slutade dansa fortsatte allt bara som vanligt :D

Linda sa...

...och jag drömde att jag var instängd i ett ghettohus med massa gängmedlemmar och pitbulls. hellre är jag på bilmässa!!

i övrigt vill jag bara säga wow om dagens outfit. personligen skule jag aldrig lyckas med skinnkjol, men du gjorde det med bravur! grattis! ;D

Lox sa...

Hahahahaha... tvingades du att gå ner eller gjorde du det självmant?

Den sången har jag i shuffle och varje gång jag hör den poppar ditt namn upp. :-)

(Men nu är det She's my man)

Linda K sa...

linda: ja hellre bilmässa :D tack!

lox: jag kände nog att det var lämpligt eftersom alla stirrade på mig ;)

Minna sa...

hahahah, och nu försöker du få det till en dröm... jag såg faktiskt dig igår när du gjorde det, när jag och kemisten var på bilmässan för att spana efter ny bil.


Bra försök!!!!!!

Linda K sa...

minna: *mumlar* skit också...

Mie sa...

Ha ha ha, klart upplyftande dröm;) Snoret härskar här oxå:( Krya på dig!

Linda K sa...

mie: detsamma!

Frida sa...

Åh, snoret verkar härska överallt! Jag önskar dig ett snabbt tillfrisknande!

/host o snörvel