tisdag, september 18

*snyft*

Någon mer än jag som gråter till kvällens House?

14 kommentarer:

Nybliven sa...

Minsann. Sjuka barn borde vara förbjudet. *snyftinstämmer*

Linda sa...

nej. jag har skruvat hyllor i köket.

Anonym sa...

What's house?

Anonym sa...

OMG Linda, today's photo on the elevator was an awesome outfit and an awesome pose!

Linda K sa...

nybliven: hua! :(

linda: då slapp du gråta.

camilla: bästa sjukhusserien som går på tv just nu.

bobk: thanks! just being librarian ;)

Anonym sa...

Uschia! Det bästa med House är att han alltid fixar biffen, ungefär som Stålmannen, han kommer alltid tillbaka i sista sekund och räddar dagen...

Linda K sa...

nattvinge: stapplande på sin käpp, jag älskar honom :D

Frida sa...

sjölv försökte jag lugna/natta skrikande bebisar, så jag kunde bara kasta ett halvt öga på käre dr House. suck.

Linda K sa...

frida: :)

Anonym sa...

I'm going to be in Amsterdam and Berlin in November.......I wonder if the librarians in those cities are as cool as those in Stockholm!

Linda K sa...

bobk: I´m sure they´ll be alright, but probably not top class as here ;)

Anonym sa...

åh nej, bara för att man är på date med en engelsk tjej så missar man den enda serie man följer. livet är i sanning grymt, meningslöst och kort, 并且我坚持在使用babelfish, 我发现了
i måndags skrev jag "så därför skriver jag på koreanska idag" btw. glad torsdag!

Anonym sa...

LindaK, you're hilarious! BOBK/

Linda K sa...

fredrik: tack! jag har undrat :D

bobk: :)