torsdag, september 6

Vilket bär?

Kalla det i-landsproblem men det är alltjämt ett problem. Vilken agenda ska jag ha nästa år? Den jag har nu är det inget fel på alls, den funkar finfint. Fast ibland skulle jag vilja ha lite mer anteckningsplats för varje dag. Och då börjar jag kika på mitt stora schabrak. Som bara ligger på skrivbordet och agerar papperssamlare idag. Men kan man ha en så stor agenda? Eller blir man till åtlöje vid alla möten då? Titta där kommer Linda med sin megaagenda!

Jag har ju ett par månader på mig att fatta beslut. Och så pass viktiga ting kan inte nog stötas och blötas.


11 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när du skaffat en mp3-spelare kan du lika gärna skaffa dig en pda. Jag har en en SonyEricsson M600, smidigt med kalender, epost och allt annat i ett litet paket alltid med mig.

Anonym sa...

äh - den är väl inte för stor. Jag har ju min fet-gucciagenda och känner mig alltid så glad när jag öppnar den :)

Linda K sa...

annapanna: nä jag gillar inte sånt. jag vill ha en almanacka som jag kan skriva och samla lappar i!

hedgehog: mmm jag är rätt sugen på le grande... :)

Frida sa...

klart du ska ha den stora! ju större desto bättre!

Linda K sa...

frida: är det så? ja kanske är det så! :D

anna sa...

ja, den stora absolut! väldigt fin.

Linda K sa...

fru a: underbart fin - men klumpig att släpa runt på?

anna sa...

förvisso. men du är ju bibliotekarie och van att bära omkring på tunga böcker! :)

Linda K sa...

fru a: ha ha ha, ojdå jaså? :D

Anonym sa...

Har både Mulberrys Planner og Agenda men bruker ingen av dem akkurat nå, brukte Agendaen som lommebok en tid men synes den ble for tung. Planneren ligger på kontoret på jobben og skal kjøpe nytt innlegg til den neste år. Den er jo bare såå fin! Kjøpte den forresten på blocket.se i sin tid... fikk forresten lyst til å bruke agendaen igjen også...

Vet ikke hva slags innlegg du bruker i din Agenda i dag, men den fås vel så vidt jeg vet også med to dager pr. oppslag istedenfor en uke?

Linda K sa...

merete: jag hade dag per uppslag nåt år men det då blev agendan så tjock! och ja dom är så fina att dom egentligen kan ligga på ett skrivbord och bara se vackra ut :)