fredag, september 7

FYI


Här kan ni se hur mycket en och en halv centimeter är. Döm själva.

42 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte annat än skratta. Tänk vad olika vi människor är. Jag tycker inte ens att det är ett i-landsproblem, jag tycker det är en fis i rymden!

Anonym sa...

Hihi, du är så diskret Linda! ;oD

Linda K sa...

amelie: jag tycker det är hårresande ;D

spiro: mjae... ;)

Snart tretti sa...

Skrekk og gru... :P

Minna sa...

Hahahah... min bebbe i magen har nog fan längre hår än så...

Anonym sa...

Nu h�nger jag inte med. Alls. Men det �r s�kert ett roligt sk�mt som jag missat f�r att jag inte har tid att l�sa annat �n mina favvobloggar :D

Anonym sa...

jag har typ längre ögonbryn än så. typ. :D

Linda K sa...

grombaben: ha ha ha nu fattar jag inte norskan men det ser kul ut :D

minna: risken finsn ;)

maria: jag vågar inte bli tydligare än såhär, då blir jag väl nedslagen... ;)

hedgehog: ha ha ha!!!

Linda K sa...

maria: och tack förresten, nu blev jag stolt :)

Linda sa...

Helt underbart! Har varit småirriterad på det hela morgonen :)

Anonym sa...

Haha den var bra.

Linda K sa...

a girl: :P

sara: ibland måste man... ;)

Anonym sa...

Nu blev du min idol...

Anonym sa...

Håller med! :D

Lox sa...

Hahahahaha.. nu är det jag som skrattar så att jag får kramp.



108 kommentarer senare. ;-)

Anonym sa...

Och jag fattar inte ett skit. Men det är väl som vanligt ;).

anna sa...

ja, inte är det mycket... men har man inget annat att oroa sig över så! :)

Linda K sa...

josefin: åh tack :D

anonym: :)

lox: andas lugnt ;)

agneta: tycker om dig ändå :)

fru a: alltid är det något. eller nästan inget alls :P

Anonym sa...

Vadåvadåvadå? Vad har jag missat, tell me!

Peace in mind sa...

Ja, 1,5 cm kan framkalla ångest har vi lärt oss. Långt hår o lackleggings är tydligen grejen!
Jag avstår...Ett tips: hälsa på hos Absolut Guldkant.

Anonym sa...

Nu har jag sett ljuset. Haha.

Anonym sa...

jag skrattar också högt för mig själv, linda du är klockren som vanligt!

Anonym sa...

Aha, nu fattar jag =)

Anonym sa...

Aj lööv jo!

Linda K sa...

sandra: ;)

anna: jag gör så :)

maria: ;)

åsa: ;)

anna: aj lööv jo too!

Anonym sa...

Jag skrattar så jag kissar i brallorna! Hohohoho!

Åsa sa...

Skönt att vi är flera som ser det komiska i det.. :)

Linda K sa...

polly: och jag med dig!

åsa: :D

Anonym sa...

Haha, det tog ett tag innan poletten ramlade ner här med! Vem nöjer sig med 1,5 cm egentligen?

Anonym sa...

...thihiiiiihawoahhhaaaha...jag kipp..kissar nästan på mig...av hysteriskt fnissskrattande.

Anonym sa...

Du finner stadig gullkorn i den bloggen, du linda! Spot on, som vanlig.

Anonym sa...

Men... Va?
Och hej, jag är en anonym bloggläsare som som bestämt sig för att kliva fram ur skuggan. God afton! :)

Linda K sa...

erika: vi i eliten snackar ju decimeter, minst ;D

cosmopolit: ;D

kame: ;*)

maija: god afton, maija! välkommen ut i ljuset :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg fatter ingenting :-D

Anonym sa...

Ååååhhh, vad jag fick leta och klura, men sen så! Borde ha kommit på det tidigare eftersom källan är orsak till skratt lite då och då ;)

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: äh, jag skämtar lite bara ;)

lj: ;)

Anonym sa...

Var tvungen att läsa lite andra bloggar innan jag fattade ;). Har själv långt hår...Näe,jag får sluta annars hoppar det grodor ur munnen.

Linda K sa...

anci: ok :P

Glamourbibliotekaren sa...

Ok, NÅ henger jeg med! :)

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: ;)

Anonym sa...

HAHAHA, nu trillade poletten ner... Efter ett par dagar - HAHAHA...

/sandy

Linda K sa...

sandy: ;)