lördag, september 1

Acnefyndet


18 kommentarer:

Anonym sa...

Sjuuuuukt snygg! Muschen alltså.. ;)

Minna sa...

Skägg/musche is the new black.

Anonym sa...

snyggo väska alltså - som ett rött höstäpple :)

Anonym sa...

Snyggt! Väskan var cool och du riktigt tuff utan vaxad överläpp ;D

Anonym sa...

Oooh. Lovely, lovely, lovely. Passar dig som väskan på axeln! Trevlig helg :).

Anonym sa...

Wow, mycket bättre än västen!

Missy sa...

Åååh! Ge hit! Nu!

Linda K sa...

lindisen: ja jag tänkte att jag skulle spara ut den lite ;P

minna: och den är här för att stanna!

hedgehog: jajje! :)

annie: tackar :D

laura: tack, detsamma :)

miashopping: västen är apsnygg den också!

missy: om jag tröttnar ringer jag :D

Anonym sa...

Ett riktigt bra fynd!

Missy sa...

Har du tröttnat än?

Nähä.

Nu då?

;-)

Linda K sa...

mia: jo den känns helt ok :)

missy: inte riktigt än ;)

Anonym sa...

ÅÅåh...wow, tycker den är sjukt snygg!

Anonym sa...

jag har en gamal tyg"säck" som jag trivs med,men snart är den utnött. sydde en ny förra veckan-vit med grå-vitt foder

Linda K sa...

fröken sötsur: lite patchig sådär, som din :)

mum: synd att det är svårt att sy i skinn, ananrs kunde man skapa sig förbluffande kreationer :D

anna sa...

jättefin. nu blir jag lite avundsjuk igen.

Linda K sa...

fru a: tack. bli inte det, den var inte jättebillig.

Anonym sa...

Aldrig sett den tidigare! Men NAJS! JÄTENAJS. :)

Linda K sa...

anna krimskrams: mmm den är trivsam, lite flummigt fin sådär :)