onsdag, november 16

"You released the fucking fury!"

Såg det på tv, och jag skrattar så jag gråter när jag läser om det i "100 höjdare". På plats 64 kommer Yngwie Malmsten som får ett frispel ombord på ett flygplan. Han har snackat en massa skit vitt och brett och till slut blir en medpassagerare förbannad och häller sitt vattenglas över Yngwie.

-Look at me! I don´t fucking deserve this shit! I paid for a first-class ticket, I don´t need a fucking CUNT come up to me and do thatshit! See you in Tokyo, bitch! Det här...asså det här, nu JÄVLAR asså! Nu JÄVLAR!

[Paus för kraftsamling]

-You released the fuckning fury! You released the fuckning fury! ForGET about it! I was sitting here...and all of a sudden...this bitch comes up and pours fucking WATER over us. I didn´t do nothing.

Filip Hammars och Fredrik Wikingssons analys är helt fantastisk. Måste citera en mening till:

"Det är förstås en grandios förstoring av jaget som Yngwie gör sig skyldig till. Han är inte bara en arg, full snubbe, nej han är "the fury" som blivit "releaased". Sådana här bombastiska uttalanden hör egentligen inte verkligheten till, utan förekommer i Hollywoodproduktioner, som när Russel Crowe vrålar >>Unleash hell!<<>

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan intyga att stackars yngwie var helt oskyldig.
jag var nämligen där själv.

Anonym sa...

Respect mate... :)