fredag, november 25

4% närmare...

Tjänster och gentjänster. Köpte en Stella-tröja till Polly idag. Betalade med mina bonuscheckar. Hon kom och hämtade tröjan nu ikväll (lillgrisen var med, supersöt!) (och Polly var söt hon med :) och jag fick betalt i kontanter. Dessa åker omedelbart in på väskkontot! Så tack Polly för hjälpen att komma 4% närmare mina drömmars väska!

Fick *tugga tugga*en enorm påse *tugga tugga* skumtomtar som tack! *Tugga tugga* så jag har tillfälligt *tugga tugga* hävt mitt *tugga tugga* godisförbud.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Unnar mig en 100gpåse i kväll, 335 kcal/5,5 viktväktarpoints.... =o) N J U T E R !

Linda K sa...

kojja: då är vi två!

Polly sa...

Hahaha, ja vad kul att man kan hjälpa till att "bidra"!
Och igen - miljarders tack för hjälpen, den satt kalas och färgen gladde upp min mörka garderob.

Roligt att se dig och din familj, och den där lille godingen med alla nappar och sötsöta pjamasen :)

Linda K sa...

polly: detsamma! vad kul att tröjan är till belåtenhet! Bildbevis önskas! :)

Anonym sa...

Åååh vad alla frestas med juleskum nu, är det någon svensk epedemi? En komplott mot oss som inte kan få tag på det lika lätt? Va, va, va? :D Jag blir ju sugen ju :)

Anonym sa...

skumtomte... jag som aldrig tänker på såna - nu måste jag ha!!!

Anonym sa...

Du lockade mig till skumtomteinköp igår. Det blev två påsar på ICA!

Anonym sa...

Har aldrig provat dessa. Kanske är dags att göra det. Själv brukar jag inhandla lakrits när andan faller på. Finns det tomtar med lakritssmak?

Linda K sa...

helena: jag borde sponsras av Cloetta som gör så bra reklam för deras tomtar, he he.

Snabbkollade din prima blogg. Gör egna kort och kuvert, åh vad spännande. Finns det bilder på dina alster? Ska kika närmare...

Anonym sa...

Nu kom jag på! Har du sett Josef Frank luddarna i senaste ELLE numret? De skulle passa dig :)

Anonym sa...

Några bilder finns på min gamla sida: http://www.dunderburk.com/helena/bilderbok.asp

Linda K sa...

helena: åh vad fina! nu blir jag alldeles inspirerad. Gossig kisse med där också!