onsdag, november 23

Nästan sjuk

Urrs! Som usch fast värre. Har den där hängiga snart-blir-jag-nog-sjuk-känslan. Det har inte brutit ut, kanske inte gör det heller, men jag känner mig lite ynkepynk. Blev uppiggad och glad när jag surfade in på Annas blogg och läste hennes Damernas Värld-prat. Tillåt mig citera:

"Här är några exempel på andra bloggar som jag gillar:
Linda K - superstylish bibliotekarie med sikte på Bayswater

Lipglossbitch - troligen den mest sminkfokuserade bloggen av dem alla
Manolo.se - en stilguide för män"

*stolt* :)

Imorrn ska jag inhandla Damernas Värld och kolla in snyggtjejerna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har så rätt, så rätt den där Anna!
Hoppas att du mår bättre om inte annars så kommer här en Krya-på-dig-cyber-kram!

Anonym sa...

Ja, jag säger ju det! Superstylish var ordet!!
Nästan så jag måste hyra in dig som personlig shoppare! :-)

Jag har också nåt obestämbart skruttigt i kroppen. Men jag tänkte träna på lunchen så får jag väl se om det går över eller bryter ut.

Krya på dig!

Polly, from work

Linda K sa...

Jag på åsen och Polly: Raring på er båda!

Anonym sa...

Bella,

Bu! Hoppas att du inte är för sjuklig för sushi-lunch? Jag kommer med en vacker Stella tröja i vackert Stella papper som kanske kan pigga upp...
Kramis så länge!

Linda K sa...

kusin: det är lunchen som håller mig uppe, dear U! Lovar att komma ihåg ekollonen den här gången!

Anonym sa...

Hurra för dig, hurra för hemarbetsdagar, hurra för ekollon. Tack för senast!