måndag, november 14

Associationsleken: (skriv det första ordet du tänker på)

Försöker mig på en lista...lånad av Maria

Grön: Bayswater
Paris: Bayswater
USA: Bayswater
Elvisp: Bayswater
Krulligt: Bayswater
Alkohol: Bayswater
Skräckfilm: Bayswater
Skitfilm: Bayswater
Dricka: Bayswater
Destruktiv: Bayswater
Varmt: Bayswater
Döden: Bayswater
Begravning: Bayswater
Bröllop: Bayswater
Sommar: Bayswater
Djurpark: Bayswater
Vinterlek: Bayswater
Godis: Bayswater
Mardröm: Bayswater
Skönt: Bayswater
Vass: Bayswater
Smycke: Bayswater
Politik: Bayswater
Paris Hilton: Bayswater?
Syslöjd: Bayswater
Pyssel: Bayswater
Växt: Bayswater
Picasso: Bayswater
Musik: Bayswater
Ost: Bayswater
Frukt: Bayswater
Kusin: Bayswater
Doft: Bayswater
Pizza: Bayswater
Gott: Bayswater
Äckligt: Bayswater
Härligt: Bayswater

9 kommentarer:

Anonym sa...

Någonting säger mig att du väldigt gärna vill ha en Bayswater... ;)

Linda K sa...

jag på åsen: mmmm....

Anonym sa...

vad ska jag säga. vi delar ju den här sjukdomen, du & jag.

Linda K sa...

linda: låt oss bara iaktta en plågsam tystnad.

Anonym sa...

ja. ångest, ångest är vår arvedel.

Anonym sa...

*fniss*

Anonym sa...

Hahahahahaha, ja vad kan man säga?! Jag upplever mig förstå budskapet..! :)

/ Polly

Anonym sa...

Jag måste fråga, hur hinner du? Hur hinner blogga på morgonen och lägga in bilder på dagens outfit?

Linda K sa...

beatrice: är uppe med tuppen och på jobbet strax innan sju. Då får man blogga lite :)