fredag, november 4

Casual friday

Det tenderar att inte bli så himla uppklätt en fredag när man är hemma med sonen. Ledig från jobbet idag. Såg framför mig en lyxig ledig ENSAM dag. Hemska mamman hade tänkt lämna sonen på dage (=dagis) och äta sen frukost i lugn och ro, åka in till stan och träna, luncha med kompis, gå på fotoutställningen på Moderna, och sen hämta sonen som vanligt. Men sonen har varit sjuk och ska ha en feberfri dag innan han återvänder till dage. Den dagen är idag. Så vi tillbringade den tillsammans. Missförstå mig rätt. Det är världens bästa att vara med honom såklart. Men jag såg friheten skymta...*suck*

6 kommentarer:

Anonym sa...

förstår PRECIS hur du känner det... :)

Anonym sa...

I know the feeling... Det blir inte alltid som man tänkt sig. :)

Linda K sa...

sara och jonna: sånt e småbarnsföräldrarlivet. Världens bästa och världens jobbigaste! :)

Anonym sa...

Åh vad trevligt det var att få göra sig fredagsfin igen. Kroppen och själen bara skrek fredag och helg hela dagen. Tusen tack för detta!!!

Anonym sa...

Måste bara flika in och säga att jag tog en titt bland dina foton/outfits och jag bara måste säga att allt var UR-snyggt! Skulle gärna byta ut min garderob mot din. Ingår kroppen också?! ;) Du är så där lagom smal/vältränad som jag också vill se ut!

Linda K sa...

jag på åsen: åh, jag rodnar...tack, men jag har en hel del överflöd här och var, både på kroppen och i garderoben! :)