onsdag, november 23

Anyone for English?

Jag fick januarinumret (redan!) av Elle online. Som vanligt får jag skicka gratisex till kompisar. Meddela e-mail du som vill ha ett ex!

Köpte förresten Plaza Kvinna igår. Brukar ha kul "här har du din garderob"-reportage. Men så icke i detta nummer. Hela tidningen var förresten något av en besvikelse. Rekommenderar inte.

Lösningen på mitt strumpproblem verkar ligga i nya strumpor. Så jag investerade i några. Bland annat ett par knälånga med svart, vitt och rött golfstrumpemönster, på Åhlens. Attans så här inför jul!




19 kommentarer:

åsa sa...

jag provbläddrar gärna ett ex!

asa.svensson[ at]gmail[dot]com

Anonym sa...

Jag tar gärna ett. Hoppas att filen inte är så stor, du får ta slarvhotmailen; desdemona_76@hotmail.com.

Anonym sa...

Känner mig som värsta snyltaren... Men det var väldans trevligt sist, så du får gärna skicka till mig igen. TACK! (jonna_e_karlsson@hotmail.com)

Linda K sa...

alla: kommer inom kort!

jonna: det är inte snylt, utan mitt nöje! :)

Anonym sa...

oh, jag tjuvkikar gärna om du har lust att dela med dig till mig
Anna_Gunnervaldh@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, vad gulligt, gärna!
du har en grym blogg! :)
kantarell@gmail.com

Polly sa...

Jag med!

pollybloggen@yahoo.se

:-)

Polly sa...

Åh, snabba puckers! Tusen tack!

Anonym sa...

Jag vill såklart också ha ett. Fick December numret i posten nu men det var snabbt läst.
tacjitack.

fredricsdotter@yahoo.com

Anonym sa...

Jag vill oxå gärna ha ett nummer om Scarlet är på framsidan :) luckyem@gmail.com

Anna sa...

Hej Linda, jag skulle supergärna testa ett ex: anna76gronberg@hotmail.com

Anonym sa...

jag har precis köpt december i pappersversion men klart jag skulle vilja tjuvkika i januarinumret redan om det inte är för sent :)

ytligheter@gmail.com

Linda K sa...

alla: ett stycke Elle online levererad! Enjoy :)

Anonym sa...

Hur många får du skicka till? Vore spännande att se hur man orkar läsa i datorn.

idamatildalundberg@hotmail.com

Anonym sa...

Åh får jag med snylta?

tingeling001@hotmail.com

Linda K sa...

tilda och engla: skickar ikväll!

Anonym sa...

Tack så mycket!!! Tog ett tag innan jag fattade att jag var tvungen att avaktivera mitt Norton viusskydd för att kunna ladda hem tidningen. Svor frustrerat en stund. Men nu bor den i burken. Som dock inte riktigt klarar av all fakta. När jag tittat på några sidor hänger den sig. Tålamod är en fin egenskap, kom ändå till sidan 80 i eftermiddags... :)

Linda K sa...

tilda: usch då, jobbigt när det inte flyter. Charmigast är ju ändå pappersvarianten tycker jag.

Anonym sa...

Massor tack! :)