torsdag, november 3

Bläddra på nätet

Nu har jag skaffat mig en onlineprenumeration på engelska Elle. Nyss damp decembernumret ner i brevlådan. Man klickar sig fram och så bläddrar sidorna framåt (eller bakåt om man så önskar). Verkligen bläddrar, man ser hur sidan lyfts. Man kan förstora sidan och skriva anteckningar. Lite kul. Och lite tjatigt med bläddrandet efter ett tag. Har inte tänkt så mycket förut på vilka otroliga mängder reklam det är i glassiga magasin. 75 procent? Ett prisvärt alternativ hur som haver. 150 spänn för 12 nummer. Jag känner mig så cyber.

PS. Någon som vill testa? Jag får skicka mitt ex till "some friends". Meddela e-post i så fall! Obs att man måste ha Zinio Reader installerd på datorn för att kunna "bläddra".

11 kommentarer:

Anonym sa...

hej! Gillar din blogg:) de där med att läsa elle online verkar spännande, hade vart kul och testa, hallonlinda@msn.com

tack för en bra blogg. Ha det fint!

Anonym sa...

Jag testar gärna!
annanpost@yahoo.se

Linda K sa...

hallonlinda och sara: jag skickar på måndag! har den på jobbet, och jag är ledig i morrn.

Polly sa...

Får du skicka till en till?
Isåfall provar jag gärna!
Jag hittar inte din mailadress här, men om du mailar till mig på pollybloggen@yahoo.se så kan du få min privata adress att registrera isåfall!
:-)

Anonym sa...

jag med vill såklart gärna testa om det ryms en till :)

Anonym sa...

Snällt! Jag väntar med spänning..

Linda K sa...

alla: alla får vara med. Håll ut till måndag :)

Anonym sa...

Wooho spännande, jag testar gärna.
Kanske på tiden att jag outar att jag läser din blogg ganska oftå oxå ;)

cattaess @ hotmail . com

men minus mellanslag såklart.

Anonym sa...

Vad kan jag säga? Jag provar gärna också... Tack! :)

Anonym sa...

Är nog inte riktigt vaken... Min mail är: jonna_e_karlsson@hotmail.com

Linda K sa...

ok, ska kolla hur många jag får skicka till! :)