söndag, november 27

Ebba siar om 2006

DV:s senaste nummer är ju kanonbra. Gör alltid hundöron i magasinen så att jag lätt ska hitta tillbaka till de intressanta sidorna. Fullt med öron den här gången! Förutom bloggarinnorna Malin, Anna och Eleonore haglar det tips om fina kläder mm. En pjamas jag vill ha (s.67), och även sovmasken på samma sida. Snygg kombination av tröja och skärp (s.110). Drömkofta i vitt från Noa Noa som jag var sugen på innan jag fick sötkoftan av maken (s.114). Hela det reportaget är förresten som en dröm! Kashmirtröjor, inklusive favoriten från Gant (s.129). Och så en bild på Anna Wintour, hon som är djävulen i "The devil wears Prada" (s.169). För att inte tala om Ebba von Sydows sanslösa klänning (s.38). Årets folkbildare spår så här om framtiden:

"...säger Ebba som vädrar att knälång kjol, markerad midja, kort kavaj, klumpiga klackar, brunt läderskärp och ett enda långt halsband blir det som känns mest 2006."

Funkar finfint för mig, Ebba!

4 kommentarer:

My Daily Struggles sa...

Greetings from the USA.

Linda K sa...

gary feedman: merry new year!

Anonym sa...

Åh vad jättefin den rosa koftan var!

Linda K sa...

lena: ja visst är den! Väldigt varm och gossig också :)