torsdag, november 24

Gaggas stickade halsband

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket supercoolt halsband.

Anonym sa...

så snyggt - är det månntro en stellatröja också ;)

Linda K sa...

lena: det rockar fett!

sara: det kan du tro! :)

Gagga sa...

Hej Stina! Snyggt på snygg tjej! Så ska det va!
Roligt att möta dig. Trodde först du kände min Sessan o därigenom visste vem jag var.
Tack för fin reklam!

Linda K sa...

gagga: kul att du hittat hit! Cool mamma och cool dotter säger jag. Och taaaack igen för halsbandet :)

Linda-Stina ;)

Gagga sa...

Nu ber jag så mycket om ursäkt. Kallade dig Stina här ovanför. Fick nyss en tillrättavisning av min dotter för detta tilltag.
Stina det är hon i Passion for Fashion det. Och du är Linda i Linda K. Så är det. Och blonda o snygga är ni båda två.
Inte lätt att bli gammal, eller vad jag nu ska skylla på.
Kram/M

Linda K sa...

gagga: inte så lätt att hålla reda på alla dessa bloggare! INGEN fara :)