torsdag, november 17

Oh happy day!

Anledningar till denna sprudlande rubrik:
  • Jag är lycklig vinnare till en tavla i konstlotteriet. Vet inte vilken än, kom på plats nummer 11 (av 60), men kanske kanske kanske min favorit?
  • Ska träna på lunchen, aahhhhhhh!
  • Åker in till stan efter jobbet och provar ett par Stellor jag kanske ska ha (svarta med dragkedja fram). Bonus: får dessutom träffa kära kusin i samma veva.

Ja det var det. Tre lyckliga anledningar.

Just ja, Flickr verkar fortätta strejka åtminstone dagtid, så här har ni mig (ganska grön idag):

UPDATE: hittade en genväg på Flickr, så nu finns jag dubbelt. Oh happy day!

UPDATE II: På NK provade jag ni-vet-vilken väska. Ska börja benämna den choklad-väskan (heter så på engelska) från och med nu. OOOHHHHH HAPPY DAY!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh man får gratulera!

Linda K sa...

my: stort tack!

Anonym sa...

ja - grattis, hoppas du får tavlan du ville ha!!

Anonym sa...

snygga byxor! vad är det för slags? :)
haha mkt roligt igår med din msnkonversation. inspirerade mig o göra nåt liknande idag. rätt kul o läsa gamla msnloggar o sånt ju

Linda K sa...

sara: får stoltsera med en bild när jag fått min tavla.

mary: ett par trekvartsbyxor från b-(?)märket Vila, prima att stoppa innanför stövlar.

Kul att inspirera! En gång skrev jag ut en flera dagar lång knäpprolig messenger-konversation jag haft med en kompis. Blev lite nervös när skrivaren spottade ur sig sida efter sida efter sida. Blev en bok, typ. Vi döpte den till "Nattläsning".