tisdag, november 22

Bebis

Sprang ett ärende i Kista centrum på lunchen. Fikande barnvagnsmammor överallt. Jag kan såååå sakna att vara mammaledig. Dels att få vara med sin bebis jämt, dels att faktiskt ha en väldig massa fritid. När sonen var så där pytteliten att han mest sov och åt. Han har tillbringat mycket tid i köpcentrum, på stan, fik, museum och utställningar kan jag säga. Och barnvagnsbio! Lugn lugn, han fick frisk luft också, vi promenerade galet mycket.

Nä man kanske skulle ta och skaffa en till? Eller vad säger maken? ;)

PS. Nobody puts Baby in a corner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

som en mammaledig lattemorsa kan jag väl bara instämma. härligt med massa bebistid!
och min nästa kommer nog -09 eller -10. när jag fått jobb & är vuxen.

Anonym sa...

åh, jag skulle gärna vara mammaledig ett år nu med min tio o elvaåring - fatta hur lyxigt det skulle vara ;)

Linda K sa...

lindadarling-linda: Njut!

sara: helt rätt!