onsdag, november 23

H&M-guld H&M-guld H&M-guld

"Du är en av våra bästa kunder - Du får guldbonus"

Så trevligt, tack H&M. Blev lite rädd dock när jag såg hur mycket jag har handlat för i nyss nämnda butik under det senaste året. Vågar inte skriva det, men det är ett femsiffrigt belopp. Det är mer än en Bayswater. Nästan två. Skyller på sonen, han behöver massor av kläder! ;) Fick bonuscheckar värda 500kr, inte illa. Kanske blir julklappar för hela slanten.

Övertog den svarta v-ringade Stellatröjan idag. Hurra den är så mjuk och go! Och när vi flanerade runt på H&M hittade jag en jättesöt klänning (till makens julfest: klädsel kavaj). Grå med en massa tyll. En Carrie-klänning, helt enkelt.

21 kommentarer:

Polly sa...

Vad blir det för skor till?

Anonym sa...

åh, det måste vara klänningen som Ebba v-S bloggat om att hon köpt. var hittade du den? skulle verkligen behöva köpa en jag med. kostade vad? funkar ju till alla julens bestyr!

Anonym sa...

En fråga: Hur mycket går Chokladväskan på?

Anonym sa...

Gud, vilken söt klänning :) Riktigt Carrie faktiskt. Även om jag helst av allt skulle velat ha hennes Badgley Mischka-klänning på nyår :)

Tack för Elle :)

Linda K sa...

polly: det är det som är kruxet, behöver skor också! Klänningen ser mörkgrå ut p åbilden, men den är ljusare. Några snygga svarta högklackade?

lindadarling-linda: den var nästan pinsamt billig! 249 kr! Köpte den i Kista centrum.

malin: nä, en Carrieklänning blir liksom aldrig fel :)

sara: Alldeles för mycket. Sjutusentrehundranittio kronor *viskar*

maria: varsågod! Det här numret var sådär tycker jag, men det är lite kul att bläddra i datorn ändå :P

Anonym sa...

jag vill också ha min bonus nu... har nog inte riktigt lika myckekt som du ;)

Linda K sa...

sara: kul med bonus, otäckt att se hur mycket man shoppat för... Ha det så kul på er bloggträff!

Anonym sa...

Såg också den där igår, fanns i rött med. Men jag skulle ju vilja ha svart. ska man köpa en grå ändå eller kommer man bara ångra sig? Fast 249:- är ju ingen enorm summa egentligen.......Gahhh! Beslutsångest!

Anonym sa...

Åh så snyggt! Väääldigt mycket Carrie.
Fick också min bonus... Skrämmande! Lilla jag ligger väldigt nära 5-siffriga gränsen... Inte konstigt att H&M går så bra. ;)

Elin sa...

Bra köp!

Linda K sa...

linda: åh en Linda TILL! Kul!

engla: åh rött låter ju läckert också. Man känner sig som en prinsessa i den!

Anonym sa...

På vilken avdelning på HM finns den?

Linda K sa...

anonymous: Kista, på bottenpaln. Bara bågra få kvar, så skynda fynda!

Anonym sa...

Ååååhh! Älskar Carrie-klänningar! har varit på jakt på en till nyår och denna är ju perfans! :) Hoppashoppas de har den här i Borås med. Där åker mina sista kronor!

Linda K sa...

anonymous: svarade jag konstigt på din fråga nu? Det är Divided, om det var det du menade.

Anonym sa...

Men man fick väl inte guldbonusen nu??? Den kommer ju typ i januari/februari nån gång. Nu fick man ju bara 50 för varje 2000. Eller var det bara jag? Ser fram emot min guldbonus. Maxbeloppet! Men har langat fram mitt kort när syster/vän handlat plus när vi handlat för jobb. Men alldeles för stor del har jag handlat för...

Linda K sa...

tilda: jag uppfattade det som att jag fick min bonus nu, det bara sprutade ut checkar ur kuvertet. Hade ingen aning om att man fick bonus så det var ju en glad överaskning.

Anonym sa...

Till Tilda: Alla har inte bonusår = kalenderår det är därför man kan få bonus vid olika tillfällen.

Anonym sa...

Tack Eva. Då vet jag.

Anonym sa...

Åh tack, ska genast kolla. Bor i Malmö, så tipset om Kista hjälper mig föga :-)

Linda K sa...

anonymous: ok, lycka till! :)