fredag, november 18

Dan före bloggaredan

Iiii det ska bli kul med Bloggforum i morgon. Lyxigt att överlåta man och barn till varann och ägna en hel dag åt bloggrelaterat. Kommer tyvärr inte med till Elverket efteråt, eftersom maken fyller år och jag känner min plikt som god hustru att tillbringa lite tid med honom på födelsedagen.

Tänkte ta på mig:
Acnejeans
svart långärmad top
svart top med puffärmar ovanpå
svarta mockastövlar
svart kappa
LV-Alma

Men, som bekant, allt kan förändras. Det vet man inte förrän efteråt :) Hurra för namnlappar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åååååhhhh, jag längtar - vi ses imorron!!!!!

Anonym sa...

Ha en toppendag!! Jag är jätteavundsjuk. Och när du kommit hem igen så vill jag höra ALLT!!

Anonym sa...

mennn jag såg inte dig :) visste inte att du skulle gå..
alla tjejer hade jeans o svart upptill! :D hehe. so did I.
hoppas du hade trevligt :)
kram

Petra sa...

Hej hej! :)

Kul att ses!!

/petra

Linda K sa...

jag på åsen: rapport kommer inom kort!

mary: och jag såg inte dej! inte så lätt iofs bland alla tjusiga tjejer :)

petra: hej hej själv! :)