torsdag, september 6

Tåååååårta

Eftersom jag jobbar där jag jobbar måste det såklart ut en nyhet på intranätet (ja jag jobbar med det också) om försvarsministerns avgång. Men det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att vi ska få tårta på fredag! Mail från en kollega:

Lägg ut ny text om försvarsministern. OBS! Viktigt att tårtinformationen ligger kvar på första sidan. Inte för att det har med Odenbergs avgång att göra, utan för att folk ska se att de ska vända sig till sin avdelning för information om tårta på fredag.

Ha ha ha, jag tycker det var rätt kul. Ser fram emot denna storartade tårta!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gött med företag som vet att fokusera på det viktiga.

Linda K sa...

mafo: ja vi har starkt fokus på tårta just nu :P

Linda K sa...

mafo igen: det ryktas att den kommer att vara FOI-blå-färgad!

Sincerely Johanna sa...

Jag trodde du jobba på bibliotek. Vad har jag fått det ifrån?

Linda K sa...

johanna: jag jobbar på bibliotek. det finns många olika vetu. det här är ett forskningsbibliotek.

Sincerely Johanna sa...

Jaha okej då är jag med. Det är därför du sitter brevid sicilia

Linda K sa...

johanna: ja i samma hus iallafall :)