tisdag, september 4

Givande samtal....not

Jag tog ett snack med Anna jag också:



Linda: Jag undrar om Ikea har genomskinliga huvuden som man kan samla pengar i?
Anna: Vi erbjuder ett brett sortiment med god design och funktion, till ett lågt pris. Det är vår affärsidé.
Linda: Men huvuden?
Anna: Jag förstår inte din fråga, formulera dig gärna på något annat sätt.
Linda: Någon form av sparbössa?
Anna: Här hittar du vaser, skålar och tallrikar.
Linda: Ska jag samla pengar i en vas, menar du?
Anna: Här hittar du vaser, skålar och tallrikar.
Linda: Du missförstår mig.
Anna: Glöm inte att jag är bäst på att prata om IKEA.
Linda: Du talar med Linda K.
Anna. Ju mer jag kan desto roligare blir jag att prata med.
Linda: Ok whatever... hejdå Anna.
Anna. Hej då! Tack för att du tog dig tid att tala med mig.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha - jag ställde endast en fråga. Sen gav jag upp. Hon fattar ju inget alls.

anna sa...

haha! det är så man får lust att ställa henne nån djuplodande fråga... vilken visdom!

Linda K sa...

hedgehog: hon vill bara prata ikea. trist tjej :P

fru a: ja hon svarar iallafall ;)

Anonym sa...

hahahaha Jag tror nog du får bätte svar om du pratar med en av dina väggar i huset Linda haha
Försökte en gång på T(F)elias hemsida. Gick inte heller så bra.

Sandra

Linda K sa...

sandra: närå, det gäller nog bara att lära känna henne :P

Elin sa...

Men här kan man chatta med Gud: http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html

På engelska visserligen, men ändå...

Jag frågade om han finns, han svarade ja.

Linda K sa...

elin: får ta ett snack med honom senare! ;D