söndag, september 9

Bara så ni vet

Oslagbar kombination: dammsugning och Tyrkisk Peber!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låter perfekt! Själv kör jag matlagning, vindrickning och bloggning;)

Anonym sa...

Hur många gånger per helg skall man behöva dammsuga? suck
Jag saknar Polly bloggen !
Blev det någon bil?
ewac

Anonym sa...

menar vi turkshot eller godiset? :)

Linda K sa...

fröken sötsur: låter ännu bättre!

ewac: jag nöjer mig med en. saknar också polly! mja vi velar mellan olika.

johanna: jag nemar godiset, fast det blev kanske roligare med shotar? ;)

Anonym sa...

Turkisk peppar, godiset alltså, kan också med fördel användas mot sjösjuka. Jag testade detta för några somrar sedan på färjan från Bornholm till Ystad.
AnnaBy

Linda K sa...

annaby: åh ok!

Anonym sa...

Good idea.
Jag har Tyrkisk Peber i skrivbordslådan på jobet. Perfekt när "koman" infinner sig efter lunchen. :-)

Anna