lördag, juli 28

Who´s your mama?

Jag ska ha kalas och bara coola mamas får komma :D



7 kommentarer:

Anonym sa...

äsch, som vanligt blir man bortdiskriminerad från allt som är roligt. men då får du inte komma på vår coola inflyttningsfest! ha! har du förresten sett death proof än? jag har nu sett den två gånger, och den var lika bra gång 2.

Linda K sa...

fredrik: klart du får komma också, cool-fredrik! ja jag såg den för några veckor sen. så totalflippad och cool :D samlar på mig tarantino-filmerna, den här blir inget undantag.

Sincerely Johanna sa...

Jaha då är det bara till att börja producera barn då. Hur lång tid har jag på mig? Hehe. Vad roligt med kalas.

Minna sa...

När ämnar du ha det där kalaset? Nästa år?

Linda K sa...

johanna: take your time, vi kan hålla på i flera år :D

minna: tja, varför inte :)

Anonym sa...

jag är cool som en fiol.

Linda K sa...

polly: du e ball, jag sjunger en trall :D