torsdag, juli 26

Linda goes amish

Jag ger Damernas höga poäng den här gången. Dom lyfter fram två av mina senaste investeringar a la garerob. Först svart gummistövel. Trendvarning! Oh aj laaaavv majj Hunters! Det är nästan så att jag önskar mig en liten regnskur till och från, bara för att få stoltsera runt i dom. Till och med maken har börjat uppskatta dom, fast av helt andra anledningar.

Sen svart cape. Dels syns en från 2004 av märket Blank (vars kollektion inspirerades av jakt och dominospel, känn på den), dels visas en som inspiration till höstens look: amishkvinna. Ni vet en sån donna Harrison Ford datade i Vittne till mord.

Litet vitt huckle skippar jag nog ändå.

5 kommentarer:

Minna sa...

Dom läser din blogg Linda! Dom läser din blogg...

Minna sa...

Ps. Kent släpper sina konsertbiljetter för hösten imorgon!!!

"du säger när ni var små, säg vilka droger tog ni då?"

Linda K sa...

minna: amishen? eller jesus? :O

minna igen: aaaaahhhhhhhhhh!!

Anonym sa...

Hur är Hunter i storleken? Har normalt mellan 37 och 38 och hittar bara engelska storlekar!

Linda K sa...

a: dom är normala. jag har strl 40 och det är en UK7. Toksköna! :)