måndag, juli 2

Vaknar upp en kort stund

Ja det är ju bara att börja bära herrkläder i höst :*)

12 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, ja men det är klart att du får göra det! Eller handla massor till mannen;-)

Linda K sa...

mie: mannen är inte helt förtjust i H&M, får se om jag kan omvända honom...

Sincerely Johanna sa...

ah du hann före. jag skulle just tipsa om detta.

Cecilia sa...

Undra om man kan förhandsboka en av affischerna, till de tar ner dem... ;) Den kunde man ju ta fram när man behövdes piggas upp!

Linda K sa...

johanna: ;)

cecilia: ha ha ha, lite under min värdighet känner jag. smyger dit en natt och fotar istället, HA HA HA!

Anonym sa...

Klar idolposterstatus ;)

Anonym sa...

HM slår försäljningsrekord i höst!! ;)

Anonym sa...

Mmm...Mads.
Åh, jag hoppas H&M verkligen maxar med reklamkampanjer och stora, STORA affischer på stadens fasader i höst :). Fingertoppskänsla i modellvalet, javisst!

Cecilia sa...

Såklart så är det under min värdighet också... Dör bara vi tanken på att jag skulle knala in på H&M och fråga som en tonåring... :D

Linda K sa...

maria: didunk didunk...

ann: mmm :)

laura: risk för stora affischer, dom vet nog vad dom gör :D

cecilia: fast den där värdigheten brukar man kunna glömma ibland... :D

Camillas lockar sa...

Ja, visst är väl det superinne...? Undrar om man får besöksförbud om man springer i affärerna för mycket...?!
/Mrs Stalker

Linda K sa...

camillas lockar: ha ha ha. "det ska inte vara mer här damen, gå ett varv runt kvarteret och lugna ner dig."