söndag, juli 15

Bajs med semester

Det finns en sak som verkligen suger med semester. Det går inte att leva sunt! Det är omöjligt. Jag säger till mig själv (ibland till och med högt) att nej tack jag ska inte ha glass. Och så sitter jag där med en strut iallafall. Jag spanar förtvivlat efter en sallad på nöjesfältet, och det enda som står till buds är pizza och pompe. Jag tar inget ur bilgodispåsen, men ändå gör jag det. Vin till maten är ju obligatoriskt. Fatta noll diciplin!

Borta mat men hemma svält. Nä, men hejdundrande sunt leverne åtminstone!

3 kommentarer:

Anonym sa...

håller med, det går bara inte. Jag har tillomed ätit muffins...

Mary Lady Luck sa...

Ha ha ha borta mat men hemma svält. Jag vrider mig ur led av skratt!!

Linda K sa...

hedgehog: illa ila jag mår illa... :P

mary lady luck : ;)