onsdag, juli 4

Bootiliscious

Jag blev inspirerad igen igår. Blir det med jämna mellanrum men har ännu inte hittat det ultimata paret. En donna i Death Proof hade dom coolaste bootsen (som hon kickade lite lätt på Kurt Russell med, för övrigt). Jag vill ha ett par riktigt snygga svarta boots. A la cowboy. Jag tänker till kort klänning, jag tänker med tighta jeans instoppade, jag tänker bootcutjeans över.

Egentligen borde såna kanske inhandlas i USA, men jag ska inte den vägen på ett tag. Förrförra sommaren höll jag i ett par grymma på NK:s rea, och jag undrar än idag varför jag lämnade dom där. Suck.

Höstens mission kan alltså vara ett par cowboyboots.

9 kommentarer:

Linda sa...

jag fyndade ett par löjligt billiga frye cowboyboots i höstas, vintage från 70-talet, ljusbruna, knähöga. de är skitsnygga. väntar bara på att de ska bli moderna igen...

Linda K sa...

linda: dom funkar väl redan i höst för bövelen! :D

Anonym sa...

skitsnyggt!

Linda K sa...

polly: come kitty kitty kitty... :D

Linda sa...

ropa inte hej mode innan du sett en sko.

Anonym sa...

Var det The Satorialist eller Facehunter som sa att det fulaste som finns är cowboyboots till klänning?

Linda K sa...

linda: öh? HA HA HA jag fattar ingenting :D

lykke: smaken är som baken, jag kör mitt race :P

Camillas lockar sa...

Kanske dags att plocka fram sina handgjorda cowboyboots från Lunchburg, Tennessee då :-) Bruna, med snörning i och för sig, men helt klart udda coolt!

Linda K sa...

camillas lockar: coolers bandolers! :D