tisdag, juli 31

Dags för Mads

Tillåt mig först skryta lite:

Linda K: allas vår trendriktiga cyberbibliotekarie. Underbar blogg om verkligen ALLT! Barn, jobb, make och dansk-Mads dyker ofta upp som samtalsämne. Många uppdateringar per dag och alltid har hon tid att svara på inlägg.

Jag har visst fått rykte om mig att gilla Mads (överdriven blinkning) och känner nu att jag måste leva upp till detta. Mads alltså. När sonen och jag hyrde Bilar-filmen pillade jag lite på Prag. Men tänkte att den tar jag när jag är själv nån gång. Vet inte hur road maken skulle vara av den. Någon som sett den? Sevärd?

Sen har jag fått tips om att man kan skaffa hela Mordkommissionen för en billig penning på nätet. Känner att det är ett kall svårt att stå emot. Klicketiklick.

Det var Mads det. Dejligt.

7 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Såg du den där filmen med honom som Svt visade var det i helgen? Jag älskar dig (någonting).Jag missa den. En arbetskamrat sa att den var jättebra.

Linda K sa...

johanna: älskar dig för evigt. missade den nu men har sett den förr. mycket bra! inte bara pga av dansken... ;)

Anonym sa...

Du måste bara se "Den gröne slaktaren"! Ej helsjuk gammal film med en osnygg(!) Mads. Se den!

Anonym sa...

Du gillar Mads? Kan man ha missat det? Då är man ingen regelbunden besökare hos Linda K. Sanna mina ord!
Du kan ju hälsa maken att han hamnar före dansk-Mads gällande samtalsämne. Inte illa det inte ;)

Linda K sa...

åsa s: så får det bli! :D

ann: ha ha ha, ja först make.... sen mads ;P

Anonym sa...

Mordkommissionen är kanon! Klickade den för ett tag sedan jag med....:)

Linda K sa...

mia: jag ser mysiga höstkvällar framför mig :)